Odżywianie

Endomorfik – idealna dieta dla endomorfika

Endomorfik – dla wielu brzmi jak wyrok, bowiem genetyka jest przeciwko niego. Nic bardziej mylnego. Kluczem do sukcesu nie jest budowa ciała, a jego znajomość. To dzięki temu można dopasować dietę i zmierzać wprost do sportowego sukcesu. Sprawdź, czym dieta dla endomorfika powinna różnić się od pozostałych. Zapoznaj się z poniższym artykułem: "Endomorfik - idealna dieta"!

Dieta redukcyjna 80 kg

Diety odchudzające cieszą się coraz większą popularnością, zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Istotą prawidłowej redukcji jest zmniejszenie ilości tanki tłuszczowej bez uszczerbku na zdrowiu. Poniżej przedstawiamy cechy najlepszej diety redukcyjnej. Na końcu artykułu znajduje się również przykładowa dieta na redukcje dla mężczyzny o wadze 80 kg. Dowiedz się czym jest dieta redukcyjna 80 kg!

Mezomorfik – dieta dla mezomorfika

Mezomorfik, czyli owiany mistycyzmem, idealny typ atletycznej sylwetki, o której marzy każdy z panów. Dla wielu jest przepustką do łatwiejszego zdobywania sylwetkowych celów, przepustką do rzeźbienia i powiększania swoich mięśni. Prawdą jest, że mezomorfikowi jest łatwiej, ale dieta odegra tutaj równie dużą rolę, jak w przypadku innych somatypów. Dowiedz się kim jest mezomorfik oraz jaka jest odpowiednia dieta dla mezomorfika!

ABC diety na budowanie masy mięśniowej

Dieta nie jest pojęciem zarezerwowanym dla Pań, które marzą o zrzuceniu zbędnych kilogramów, a dla każdego, kto będzie chciał poczynić zmiany w swojej sylwetce. Warto zaznaczyć, ze dieta na przyrost tkanki mięśniowej wcale nie musi być łatwiejsza niż ta redukcyjna, a jej założenia nie są oparte o jedzenie wszystkiego co zobaczymy na horyzoncie. Poznaj ABC diety na budowanie masy mięśniowej!

5 suplementów, które pomagają w szybszej budowie masy mięśniowej

Niejednokrotnie suplementy wspierające budowę masy mięśniowej uważane są za niepotrzebny dodatek. Nic bardziej mylnego. Z czasem, gdy tkanka mięśniowa zostanie znacznie rozbudowana, niemożliwe będzie pokrycie zapotrzebowania kalorycznego z użyciem codziennej diety, bez suplementów. Poznaj 5 suplementów, które pomagają w szybszej budowie masy mięśniowej!

Spal 3 razy więcej kalorii z 4 prostymi zasadami

Okres redukcyjny jest czasem niezbędnym w każdym długofalowym planie treningowym, bowiem tylko spalenie nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej pozwoli na odsłonięcie wcześniej wypracowanych mięśni. Jednym redukcja przychodzi łatwiej, innym trudniej. Spal 3 razy więcej kalorii z 4 prostymi zasadami!

Olej z ryb - używasz go źle

Od pewnego czasu olej z ryb robi prawdziwą furorę w środowiskach dietetycznych i sportowych. Jego zbawienny wpływ na organizm jest doceniany, a sam tłuszcz spożywany w coraz większych ilościach. Czy jednak kiedykolwiek zastanawiałeś się jak stosować olej z ryb? Czy wiesz, że sposób w jaki go używasz, ma znaczenie? A może używasz go źle…

Co powinieneś jeść przed i po treningu cardio?

Posiłki przed- i potreningowe stanowią jeden z kluczowych fragmentów treningu. To one wpływają na jego jakość, a także na rezultaty osiągane później. W zależności od tego, jakiego rodzaju ćwiczenia wykonujesz, powinieneś dopasować do nich swoją dietę. Dowiedz się co powinieneś jeść przed i po treningu cardio.

16 najgorszych potraw podczas redukcji

Najgorsze potrawy podczas redukcji mogą okazać się całkiem pożądane w trakcie budowania masy mięśniowej. Jednak jeśli stawiamy na cięcie kalorii, powinniśmy zwrócić uwagę na każdy z aspektów posiłku – kaloryczność, rozkład makroelementów, a także szeroko pojęte zdrowie. W końcu chcemy nie tylko schudnąć, ale utrzymać ciało w dobrej kondycji, bez uszczerbku na zdrowiu. Poznaj listę 16 najgorszych potraw podczas redukcji.

11 najprostszych sposobów, jak redukować kalorie z diety

Okres redukcyjny wielu przysparza ogromnych problemów. Dotyczą one zarówno spadków energii w ciągu dnia, złego samopoczucia, jak i dobrania odpowiedniego treningu oraz jadłospisu, które doskonale się uzupełnią. Poznaj 11 najprostszych sposobów jak bezpiecznie i efektywnie redukować kalorie z diety.