Odżywianie

11 najprostszych sposobów, jak redukować kalorie z diety

Okres redukcyjny wielu przysparza ogromnych problemów. Dotyczą one zarówno spadków energii w ciągu dnia, złego samopoczucia, jak i dobrania odpowiedniego treningu oraz jadłospisu, które doskonale się uzupełnią. Poznaj 11 najprostszych sposobów jak bezpiecznie i efektywnie redukować kalorie z diety.

7 sposobów, jak pozbyć się gazów po białku

Podczas budowania masy mięśniowej oraz redukcji tkanki tłuszczowej, często zwiększamy podaż białka w diecie. Skutki spożywania białka są szerokie i nie tylko pozytywne. Oprócz zwiększonej ilości spalanych przez rozkładanie białek kalorii, możliwości rozbudowy mięśni i ich regeneracji, w pakiecie dostajemy zwiększoną ilość gazów. Jak sobie z nim radzić? Poznaj 7 sposobów jak pozbyć się gazów po białku.

6 zasad, jak poprawnie stosować cheat meal

Na cheat meal czekają nawet osoby, które dietę mają dopiero w planach. Owiany mistycyzmem posiłek, który pozwoli nam odstąpić od stosowania rygorów diety, jest sposobem na odciążenie zmęczonej psychiki, a także zmiany w metabolizmie, który do tej pory dostawał zmniejszone racje żywnościowe. Poznaj 6 zasad jak poprawnie stosować cheat meal!

Jak Twoja dieta redukcyjna może powodować tycie?

Na diecie redukcyjnej bywają sportowcy, bywają panie i panowie. Dlaczego w wielu przypadkach, pomimo wysiłków, zamiast chudnąć zaczynamy przybierać na masie? Co gorsza nie jest to tkanka mięśniowa, a zwyczajny tłuszcz, którego chcieliśmy się pozbyć. Jakie błędy popełniasz podczas odchudzania i jak je wyeliminować? Dowiedz się, w jaki sposób Twoja dieta redukcyjna może powodować tycie.

Dlaczego biały ryż jest najlepszym źródłem węglowodanów po ciężkim treningu?

To, co zjesz po treningu ma bezpośredni wpływ na regenerację i rozrost włókien mięśniowych. W praktyce to posiłek potreningowy będzie w znacznym stopniu warunkował to, czy praca na siłowni nie pójdzie na marne. Zastanawiasz się, które ze źródeł białek i węglowodanów wybrać? Sprawdź, dlaczego po ciężkim treningu biały ryż będzie najlepszym żródłem węglowodanów.

6 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o białku

Znacząca ilość białek, jakie trafią do naszego organizmu, zostaje wykorzystana jako materiał budulcowy. Regeneracja i rozbudowa mięśni po treningu nie jest jednak ich jedynym zastosowaniem. W rozmowie o proteinach, warto pamiętać, że to z białek zbudowane są enzymy, przeciwciała oraz hormony, pełniące kluczowe role w większości aspektów Twojego życia. Poniżej ABC białka, które musisz znać!

Testosteron - 6 sposobów na zwiększenie poziomu testosteronu

Testosteron jest hormonem anabolicznym, szczególnie ważnym dla mężczyzn. Stymuluje wzrost mięśni, zwiększa ich wytrzymałość i siłę, a także podnosi libido i pomaga w spalaniu nagromadzonej tkanki tłuszczowej. Nie ma się co dziwić, że panowie dążą do uzyskania jak najwyższego stężenia substancji we krwi. Poznaj 6 sposobów na zwiększenie poziomu testosteronu!

Najlepsza kreatyna - rodzaje kreatyn i ich działanie

W sportach siłowych i wytrzymałościowych, kreatyna jest jednym z najchętniej i najczęściej stosowanych suplementów. Jednak mnogość jej form dostępnych na rynku może przysporzyć problemów w wyborze odpowiedniej, która spełni nasze oczekiwania. Przekonaj się jakie są rodzaje kreatyn i jakie jest ich działanie, znajdź najlepszą kreatynę dla siebie.

Jak wyliczyć zapotrzebowanie energetyczne?

Jak policzyć zapotrzebowanie kaloryczne? Czym w ogóle ono jest? Dlaczego każdy z nas powinien spożywać ilość kalorii indywidualnie dopasowaną do swoich potrzeb? Dowiedz się jak wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne.

Jak olej z ryb wpływa na zdrowie Twoich stawów?

Od lat wiadomo, że olej z ryb oraz zawarte w nim kwasy Omega – 3 bardzo korzystanie wpływają na nasze zdrowie. Ich działanie znane jest w kontekście chorób serca, poprawy odporności, regulacji poziomu trójglicerydów we krwi oraz w profilaktyce wielu chorób. Niewielu z nas wie, że stosowane regularnie, przyczyniają się do utrzymania stawów w dobrej kondycji nawet przy regularnej i intensywnej ich eksploatacji przez osoby trenujące. Przekonaj się jak olej z ryb wpływa na zdrowie Twoich stawów.