OLIMP Massacra Episode 2 (1 saszetka 65g)

  • Głosów: 14
  • |
  • |
  • Oddaj głos:
Informacje o produkcie
Producent Olimp
Kategoria Kreatyna
Cecha Przyrost masy
Masa (netto) 65.00 g
Średnia cena 119.38 zł
Rankingi
Ocena 3.47
Kreatyna 91
Przyrost masy 185

Produkt zawiera 7 różnych rodzajów kreatyny bardzo łatwo przyswajalnych i o różnej szybkości uwalniania, co powoduje jej stały dopływ do mięśni jeszcze przez wiele godzin po spożyciu. Dzięki swoim właściwościom kreatyna odbudowuje ATP (nośnik energii) sprawiając, że podczas intensywnego treningu mięśnie są wytrzymalsze i silniejsze. Wykazuje działanie przyspieszające syntezę białek mięśniowych oraz zmniejsza ich katabolizm, co wpływa na przyrost beztłuszczowej masy mięśniowej. \ \ Ponadto preparat zawiera bardzo dużo innych substancji wspomagających działanie kreatyny, które potęgują wzrost tkanki mięśniowej oraz maksymalnie pobudzają organizm. Suplement ten w szczególności przeznaczony jest dla sportowców, którzy chcą szybko poprawić siłę, szybkość, wytrzymałość siłową oraz zwiększyć masę swoich mięśni.

1 porcję (65g) - zawartość saszetki rozpuścić w 350 ml wody. Spożywać 2 razy dziennie między posiłkami i przed treningiem.

Brak danych

Komentowanie suplementów jest dostępne tylko dla użytkowników serwisu.
Zaloguj się aby dodać komentarz.

cwiczy sie dobrze, gorzej potem

ogolnie dzialanie na 4/5, podoba mi sie, ze jest energia i pobudzenie, caly ten matriks daje efekty, ale problem mam z jednym skladnikiem monosterynianem glicerolu, powoduje u mnie przerazajace biegunki jakies 15 minut od zazycia...wiem, ze to ten skladnik i tylko z massacra mam ten problem, wiec grzecznie ostrzegam...gdyby nie ten fakt, mysle, ze bralbym ja regularnie...

Gość

Smak jabłkowy OKROPNY

SMAK JABŁKOWY OKROPNY PRZEZ CO PO TYGODNIU PRZESTAŁEM BRAĆ TO, AŻ NA WYMIOTY MNIE BRAŁO. ZA DROGI.

simtrix

Całkiem dobry tylko ten smak

Działanie w porządku, ale bez rewelacji, działa jak każdy dobry stack kreatynowy, smak jabłkowy jest bardzo dziwny, bo czuć mąką kukurydzianą strasznie, ale da się to śmiało wypić, nie jest nie dobre, po prostu nie jest smaczne

RoQii

stosuję od niedawna

stosuję od niedawna, lecz po pierwszej dawce (saszetka) byłem bardzo rozbudzony i pozytywnie zakończyłem trening ;)nie czułem w ogóle zmęczenia smak trochę nie przyjemny ale nie najgorszy(czuć mąkę). cena tez wygórowana ... moim zdaniem jak ktoś ma sporo pieniędzy cena go nie przestraszy...

Raphael

Daje rade:)

A ja dam 5. Dla "dużych" ludzi może być za słaba, ale dla mnie (ważę 72kg) jest ok. Brałem nitrobolona to myślałem że mi skóra zacznie pękać:) Massacra nie jest super mocna ale jest dobra, daje dużo energii i nie czuć zmęczenia. Cała porcja na początku wysadzała mi oczy, po 3-4 dawkach słabszych przeszedłem na normalna i jest ok:)

odczynnik

Massacra 2

zdania są różne mi prodkty z serii Massacra przypadły do gustu - działa inaczej niż Nitrobolony ale jak dla mnie super pompuje

wagant

ile saszet

zakupilem ten produkt i ilke saszetek musze dziennie wypic 1 czy 2 bo niemoge dojsc do ladu?

kuki123456789

Massacra Episode 2

Może trochę lepsze działanie niż episode 1, uważam że miało to być sprostowanie za 1, które nie do końca wypaliło ale coś tam da sie odczuć. Za to reklama i opakowanie wypas ! :)

Mnichu

Massacra episode 2

moim zdaniem Massacra 2 spełnia swoje oczewikwania, napewno lepsza od 1 :) ale jest jeden mankament aczkolwiek ktoś niżej powiedział że trzeba stosować ją przez 5-6 tygodni zgadzam się z nim w 100% ale jedno pudełko(20 saszetek) to mało dlatego na jeden cykl trzeba takie 2 pudełka co wiąże się z dodatkowym kosztem...a Massacra nie jest taka tania :( moja ocena 4!

killy89

Massacra - masakra

Po pierwszym kontakcie z tym stackiem o mało co nie skończyło się wizytą w toalecie. Słabszy trening i wogle. Jak dla mnie słabiutko się Olimp postarał..

Limak1990

następny szajs

Tak samo jak massacra 1 .słabiusieńkie działanie ale cena za to kosmiczna.oceniam dwoma gwiazdkami ale tylko za reklamę i opakowanie.

patermistrz

Masacra tak/nie

moim zdaniem masacra jest dobra lecz trzeba ją stosować ok 5,6 tygodni i wtedy skutki są naprawde widoczne! ocenił bym na 5 lecz cena troche to przerasta dlatego 4! ale MASACRA naprawde działa!

szumi89

za słabe:(

Niestety spodziewalem sie czegos lepszego po episod'zie 2 massacry.. 1 porcja za slaba, trzebaby 2 saszetki wziac zeby cos poczuc. Nie ekonomiczne. Niestety nie polecam..