Trening

Trening na masę 4 razy w tygodniu

W celu uniknięcia zastoju treningowego większość ćwiczących poszukuje nowych bodźców treningowych. Według doświadczonych kulturystów doskonałym rozwiązaniem jest zwiększenie ilości dni treningowych w przeciągu tygodnia. Poznaj trening na masę 4 razy w tygodniu!

Czytaj dalej »

5 sposobów, jak pozbyć się tkanki tłuszczowej w trakcie budowania tkanki mięśniowej

Wypróbuj 5 sposobów, jak pozbyć się tkanki tłuszczowej podczas budowania mięśni i już więcej nie martw się zalewaniem podczas okresu budowania masy. W końcu minimalizowanie przybierania tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym budowaniu tkanki mięśniowej jest rzeczą kluczową, a udaje się dość wąskiej grupie osób. Wypróbuj 5 sposobów, jak pozbyć się tkanki tłuszczowej w trakcie budowania tkanki mięśniowej!

Czy trening siłowy dla kobiet ma sens?

Zdecydowana większość pań, które postanowiły wybrać się na siłownię, z uporem maniaka oblega strefę cardio. Orbitreki i bieżnie są istotnym elementem ćwiczeń, ale trening kobiecy na siłowni to nie tylko ćwiczenia aerobowe! Dowiedz się, dlaczego kobiety powinny trenować z ciężarami! Znajdź odpowiedź na pytanie - "czy trening siłowy dla kobiet ma sens?"!

Rozstępy po siłowni – jak ich unikać, jak je usunąć?

Rozstępy po ćwiczeniach zdają się być nieodłączną częścią treningu. Wielu wręcz pożąda takich zmian na skórze, które jasno pokażą innym, że w krótkim czasie urośli. Jednak rozstępy po siłowni nie muszą być koniecznością. Czas dowiedzieć się skąd pochodzą rozstępy, jak im zapobiegać i jak z nimi walczyć, by skóra nadal była jednolita. Dowiedz się czym są rozstępy po siłowni - jak ich unikać, jak je usunąć!

Kreatyna – 6 powodów, przez które Twoja kreatyna może nie działać

Kreatyna zyskała swoją popularność lata temu. Obecnie stosowana jest zarówno przez amatorów, jak i zawodowych sportowców. Bez wątpienia jest to najskuteczniejszy, szeroko dostępny i w pełni bezpieczny środek, wspomagający rozwój siły i rozbudowę masy mięśniowej. Niektórzy jednak nie widzą efektów stosowania kreatyny. Dlaczego? Dowiedz się, dlaczego kreatyna nie działa!

Koncentrat białka serwatkowego – zastosowanie

Najchętniej i najczęściej kupowaną odżywką białkową jest koncentrat białka serwatkowego, występujący pod oznaczeniem WPC. Swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim cenie i prostej formule. Zapoznaj się z poniższym artykułem "Koncentrat białka serwatkowego - zastosowanie".

Trening na rzeźbę 4-dniowy dla zaawansowanych

Trening na rzeźbę dla zaawansowanych powinien składać się z prawidłowo dobranych ćwiczeń. W treningu na rzeźbę zalecane jest skracanie przerw między seriami do minimum, w ten sposób napędzając metabolizm. Serie łączone, super serie, czy gigant serie oraz wprowadzenie różnego tempa fazy ekscentrycznej lub koncentrycznej będzie odpowiednim zestawem w treningu na rzeźbę! Wypróbuj trening na rzeźbę 4-dniowy dla zaawansowanych!

Trening FBW 5 10 15

Trening Full Body Workout (FBW) to trening, w trakcie którego ćwiczymy wszystkie grupy mięśniowe w jednej jednostce treningowej. Trening FBW skierowany jest głównie do osób początkujących, ale z powodzeniem mogą go wykonywać osoby zaawansowane jako, np. odskocznię od tradycyjnego Splita lub ze względu na brak czasu na większą ilość jednostek treningowych trzy razy w tygodniu. Wypróbuj trening FBW 5 10 15!

Trening na masę – 4-dniowy plan treningowy dla zaawansowanych

W efekcie regularnych treningów nasze mięśnie przyzwyczajają się do bodźców jakie otrzymują podczas sesji treningowych. Z tego względu tak ważna jest progresja ciężaru. Nie liczy się tylko ilość ciężaru. Osoby zaawansowane potrzebują dostarczyć mięśniom naprawdę coraz mocniejszego „kopa”, dlatego ich treningi powinny być coraz większe objętościowo lub coraz bardziej intensywne. Takie osoby powinny poświęcać więcej czasu na regenerację. Poznaj trening na masę – 4-dniowy plan treningowy dla zaawansowanych!

Trening na rzeźbę – 3-dniowy plan treningowy dla początkujących

Zbliża się okres letni. Większość z trenujących powoli zaczyna przechodzić w okres, tzw. redukcji, aby spalić zbędną tkankę tłuszczową. Zawodnicy robią to pod zawody, a trenujący sami dla siebie, rekreacyjnie, aby lepiej wyglądać na plaży czy basenie. A jak mają to zrobić osoby początkujące, które dopiero w tym sezonie zainteresowały się tym sportem? Poznaj trening na rzeźbę - 3-dniowy plan treningowy dla początkujących!

Trening FBW na masę w domu

Mieszkasz w małej miejscowości? Nie ma w pobliżu żadnej siłowni? Brakuje Ci czasu na dojazdy? A może po prostu chcesz zaoszczędzić na karnetach? Jeśli któryś z powodów dotyczy Ciebie, zapoznaj się z treścią poniższego artykułu. Ten rodzaj treningu możesz wykonać w zaciszu własnego domu, używając sprzętów, które z pewnością się w nim znajdują. Poznaj trening FBW na masę w domu!