Trening

Trening Push Pull na masę dla zaawansowanych

Trening Push Pull jest często wykorzystywany przez osoby zaawansowane podczas budowania masy mięśniowej. Stosuje się w nim różne techniki, aby poprawić rezultaty. Osoby zaawansowane często uwzględniają w swoich treningach słabsze partie mięśniowe jak i proporcje sylwetkowe. W dalszej części artykułu ...

Czytaj dalej »

5 prostych sposobów jak osiągnąć progres w pompkach

Pompka to proste i skuteczne ćwiczenie rozwijających mięśnie klatki piersiowej i ramion. Jeśli jesteś w stanie wykonać już dziesiątki pompek bez przerwy, to może pora abyś poszedł o krok dalej i dał nowe bodźce mięśniom. Sprawienie, aby tak proste ćwiczenie jak pompka stało się bardzo wymagające nie jest trudne. Sprawdź 5 skutecznych sposobów jak tego dokonać.

Trening dla par- ćwiczenia we dwoje

Trening z drugą połówką to idealnie spędzony czas, a ponadto można wyrzeźbić sylwetkę. Dobrze dobrany plan treningowy da rezultaty obojgu i pozwoli cieszyć się wspólną pasją do sportu. Trening w parze zbliży do siebie partnerów i zbuduje silne więzi. Dowiedz się więcej jak ćwiczyć i dlaczego warto ćwiczyć z partnerem.

Trening FBW na masę dla zaawansowanych

Trening FBW (Full Body Workout) to trening przeznaczony do ćwiczeń wszystkich grup mięśniowych, wykonywany podczas jednej jednostki treningowej. W tego typu treningu mamy za zadanie zaangażować jak najwięcej włókien mięśniowych. W ten sposób powodujemy wyrzut naturalnych hormonów, t.j. testosteron, czy hormon wzrostu, które przyczynią się do szybszej budowy masy mięśniowej, a zarazem ubytku tkanki tłuszczowej. Wypróbuj trening FBW na masę dla zaawansowanych!

Trening na masę 4 razy w tygodniu

W celu uniknięcia zastoju treningowego większość ćwiczących poszukuje nowych bodźców treningowych. Według doświadczonych kulturystów doskonałym rozwiązaniem jest zwiększenie ilości dni treningowych w przeciągu tygodnia. Poznaj trening na masę 4 razy w tygodniu!

Wpływ alkoholu na Twój trening

Wpływ alkoholu na formę fizyczną demonizowany jest od lat. Naturalnym jest, że jego nadmierne ilości nie służą nie tylko sportowcom, ale nawet każdemu przeciętnemu człowiekowi. Mimo wszystko, spożycie lampki wina jeszcze nie przekreśliło niczyjej sylwetkowej kariery. Zobacz, co dzieje się z Twoim ciałem po alkoholu, przekonaj się, że alkohol, alkoholowi nierówny i nie daj się zwariować! Zapoznaj się z poniższym artykułem: Wpływ alkoholu na trening!

Trening na kształtne pośladki – big booty

Ćwiczenia siłowe na pośladki stały się kluczowym elementem do zbudowania jędrnej i krągłej pupy. Z tego też względu coraz więcej pań wychyla nos ze strefy cardio i wykonuje ćwiczenia na pośladki ze sztangą. Obciążenie, jak każda z nas powinna już wiedzieć, stanowi skuteczny bodziec do rozbudowy włókien mięśniowych. Poznaj trening na kształtne pośladki - big booty!

8 niecodziennych ćwiczeń na brzuch

Niecodzienne ćwiczenia na brzuch coraz bardziej zyskują na popularności. Osoby trenujące chętnie sięgają po ciekawe, nowatorskie rozwiązania, które pozwalają na zróżnicowaną aktywność mięśni brzucha i ich równomierny rozrost. Poznaj 8 niecodziennych ćwiczeń na brzuch, włącz je do swojego treningu i ciesz się spektakularnymi efektami!

7 powodów, które mogą wpływać na to, że Twoje nogi są chude

Wciąż wyglądasz jakbyś zapomniał o dniu nóg pomimo tego, że tak nie jest? Robisz co możesz, ale mięśnie na udach i łydkach prawdopodobnie nie reagują na Twoje starania? Poznaj 7 powodów, które mogą wpływać na to, że Twoje nogi są chude!

5 sposobów, jak pozbyć się tkanki tłuszczowej w trakcie budowania tkanki mięśniowej

Wypróbuj 5 sposobów, jak pozbyć się tkanki tłuszczowej podczas budowania mięśni i już więcej nie martw się zalewaniem podczas okresu budowania masy. W końcu minimalizowanie przybierania tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym budowaniu tkanki mięśniowej jest rzeczą kluczową, a udaje się dość wąskiej grupie osób. Wypróbuj 5 sposobów, jak pozbyć się tkanki tłuszczowej w trakcie budowania tkanki mięśniowej!

Czy trening siłowy dla kobiet ma sens?

Zdecydowana większość pań, które postanowiły wybrać się na siłownię, z uporem maniaka oblega strefę cardio. Orbitreki i bieżnie są istotnym elementem ćwiczeń, ale trening kobiecy na siłowni to nie tylko ćwiczenia aerobowe! Dowiedz się, dlaczego kobiety powinny trenować z ciężarami! Znajdź odpowiedź na pytanie - "czy trening siłowy dla kobiet ma sens?"!