Trening

Zadbaj o swój sukces

W procesie treningowym każdego kulturysty amatora przychodzi taki moment, w którym osiągnięty zostaje wyznaczony przed przystąpieniem do systematycznych treningów cel. Najczęściej jest nim polepszenie wyglądu ciała – zwiększenie obwodów i poprawa definicji mięśni lub zwiększenie siły maksymalnej generowanej przez wybrane partie ciała. W takiej sytuacji zdecydowana większość osób wyznacza sobie nowy cel, do którego dąży poprzez kontynuowanie systematycznych treningów. Zadbaj o swój sukces!

Poznaj dzień z życia kulturysty!

Jestem bardzo ciekawy jak wygląda zwyczajny dzień kulturysty. Czy kręci się on cały czas wokół ćwiczeń i treningów? Czy jest czas na przyjemności?

Zadbaj o swoje zdrowie - trenuj mięśnie głębokie

Z roku na rok zwiększa się ilość osób świadomych dobroczynnego wpływu, jaki ćwiczenia fizyczne wywierają na ludzki organizm. Stąd też można zaobserwować coraz większe grono osób systematycznie uczęszczających na siłownie. Dominującą grupę stanowią mężczyźni, którzy chcą poprawić muskulaturę swojego ciała. W końcu, który mężczyzna nie chciałby wyglądać jak kulturysta? Jednakże rzadko który ze stałych bywalców siłowni wykonuje ćwiczenia wzmacniające mięśnie głębokie. Zadbaj o swoje zdrowie - trenuj mięśnie głęboko!

Z kamerą na siłowni

Każdy systematycznie ćwiczący bywalec siłowni wie, jak ważne jest prawidłowe technicznie wykonywanie ćwiczeń. Brak zachowania optymalnej techniki ruchu nie tylko przyczynia się do tego, że dany mięsień lub grupa mięśniowa nie jest prawidłowo stymulowana, ale również może skutkować groźną kontuzją. Jeśli chcesz wiedzieć jak temu zapobiec, a także poznać bardzo skuteczną metodę nauczania prawidłowej techniki wykonywania ćwiczeń siłowych, to koniecznie musisz przeczytać dalszą część tego artykułu.

Lek receptą na sukces?

Coraz częściej w szeroko pojętych mediach padają stwierdzenia, że wielu zawodników specjalnie „choruje” na różnego rodzaju choroby, na przykład na astmę, by móc zażywać środki (lekarstwa), które dla zdrowych sportowców są surowo zabronione nawet pod groźbą długoletniej dyskwalifikacji. W efekcie dochodzi do sytuacji, tak jak miało to miejsce między innymi w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Narciarstwie Klasycznym, które odbywają się we włoskim Val di Fiemme, w której praktycznie całe podium zajęte jest przez ciężko „chore” zawodniczki. Dowiedz się, czy lek jest receptą na sukces!

10 przykazań każdego narciarza

Zima – pora roku, za którą tęskni niewiele osób. Mróz, śnieg, śliskie drogi i chodniki, to wszystko skutecznie zniechęca do wyjścia z domu. Istnieje jednak spora grupa osób, która z niecierpliwością oczekuje nadejścia zimy. Niestraszne są im niskie temperatury oraz zalegający wszędzie śnieg. Wręcz przeciwnie, im więcej białego puchu, tym większa jest ich radość. Do tych osób zalicza się narciarzy oraz snowboardzistów. Z nieskrywanym utęsknieniem czekają oni na nadejście mrozów i pierwsze opady śniegu, który grubą warstwą pokryje stoki. Poznaj 10 przykazań każdego narciarza!

Przygotuj się do treningu

W obecnych czasach praca, pogoń za pieniędzmi i karierą oraz codzienne obowiązki sprawiły, że mamy coraz mniej czasu na systematyczną aktywność fizyczną. Jednak z drugiej strony coraz więcej osób jest świadomych niezwykle pozytywnego wpływu, jaki ćwiczenia fizyczne wywierają na ludzki organizm i nasze samopoczucie. Stąd też wiele osób staje przed problemem dotyczącym tego, jaki rodzaj aktywności fizycznej powinni wybrać i jak ją zmodyfikować, by udało się ją zmieścić w wypełnionym po brzegi planie dnia. Niestety najczęstszą „ofiarą” tych zabiegów jest rozgrzewka. Przygotuj się do treningu!

Suplementacja okołotreningowa

W tym artykule chciałbym przedstawić Państwu, jakie suplementy warto stosować przed i po treningu siłowym.

Nordic walking – sport nie tylko dla kobiet

W Polsce utarł się stereotyp nordic walking, jako sportu dla kobiet i osób starszych. Poprzez takie przekonanie obecnie niewielu mężczyzn w sile wieku uprawia tego rodzaju aktywność fizyczną. Szkoda, gdyż nordic walking stanowi doskonałe ćwiczenie w znacznym stopniu poprawiające wytrzymałość, wspomagające proces odchudzania oraz co najważniejsze angażujące praktycznie wszystkie mięśnie ludzkiego organizmu. Warto więc wprowadzić skandynawski marsz do swoich treningów.