Trening

Trening obwodowy na siłowni

Trening obwodowy to rodzaj treningu siłowego, w którym wykonujemy ćwiczenia w tak zwanym obwodzie, jak zresztą sama nazwa wskazuje. Przed rozpoczęciem treningu obwodowego na siłowni, powinniśmy przeprowadzić solidną rozgrzewkę, aby przygotować mięśnie i układ oddechowy do bardzo ciężkiego wysiłku. Poznaj trening obwodowy na siłowni i jego zasady!

Trening na rzeźbę – 5-dniowy plan treningowy dla średnio zaawansowanych

Coraz większymi krokami zbliża się lato, zatem najwyższa pora zacząć trening na rzeźbę, spalić zbędne kilogramy tkanki tłuszczowej, aby uwidocznić mięśnie schowane pod jej nadmiarem. Przekonaj się jak odpowiednio dobrać ćwiczenia i ułożyć harmonogram treningowy na cały tydzień. Poznaj trening na rzeźbę - 5-dniowy plan treningowy dla średnio zaawansowanych!

Trening Split na rzeźbę dla zaawansowanych

Trening Split na rzeźbę dla zaawansowanych to najpopularniejsza metoda treningowa wśród osób, które myślą o udoskonaleniu swojej sylwetki. Trening Split jest bardzo wymagający, angażuje w trakcie jednej sesji treningowej od jednej do dwóch partii mięśniowych. Pamiętajmy, że każdy trening dla osób zaawansowanych powinien być bardziej zindywidualizowany - dobrany pod własne cele i priorytety. Poznaj trening Split na rzeźbę dla zaawansowanych!

Trening Push Pull 2-dniowy

Trening Push Pull to zestaw ćwiczeń wypychających i przyciągających. Jego idea polega na podzieleniu na dwie różne, a w zasadzie przeciwstawne części, angażując odpowiednio poszczególne grupy mięśniowe. Ten rodzaj treningu kulturystycznego można wykorzystać przed przejściem z treningu FBW na tradycyjny trening Split. Poznaj trening Push Pull 2-dniowy!

Trening na masę dla średnio zaawansowanych

Uzyskanie prawdziwej muskulatury przy jak najniższym udziale tkanki tłuszczowej to marzenie większości mężczyzn. Zależne to jest od typu Twojej sylwetki, ogólno pojętej sprawności fizycznej, a przede wszystkim od stażu na siłowni i odpowiednio dobranej diety. Jak rozłożyć treningi w ciągu całego tygodnia i jaki zakres powtórzeń wybrać, aby osiągnąć najlepszy rezultat? Przekonaj się sam - wypróbuj trening na masę dla średnio zaawansowanych!

Twoja pierwsza odżywka

Rozpocząłeś chodzić na siłownię, bo przyświecał Ci cel, aby rozbudować masę mięśniową i zbudować siłę. Z początku każdy trening był dla Ciebie dużym poświęceniem, ale nie poddawałeś się. Zacząłeś widzieć pierwsze rezultaty i wkręciłeś się na dobre. Czas, aby rozważyć różnorodne możliwości suplementacyjne obecne na rynku suplementów. Przekonaj się jaka będzie Twoja pierwsza odżywka?

Trening FBW 5x5

Trening FBW to metoda treningowa dopasowana do ćwiczącego na każdym poziomie zaawansowania. Swoje zastosowanie znajdzie nie tylko w cyklu redukcyjnym, ale także w rozbudowie masy mięśniowej, czy w budowie siły. Poniżej skupimy się na wspomnianym ostatnim elemencie. Prawidłowo zaprogramowany trening FBW to gwarancja sukcesu. Polega on na wykonaniu 5 serii po 5 ruchów w każdym ćwiczeniu. Poznaj trening FBW 5x5!

5 zasad jak zwiększyć siłę i masę mięśniową

Częstym pytaniem pojawiającym się nie tylko wśród początkujących jest to, jak zwiększyć siłę i masę mięśniową, i czy w ogóle można robić to w tym samym czasie. W planach treningowych znajdziemy zarówno rozdzielenie na fazę masy, jak i fazę siły, jednak odpowiednio skomponowany trening jest w stanie zapewnić progres w obydwóch fazach jednocześnie. Poznaj 5 zasad jak zwiększyć siłę i masę mięśniową!

Kreatyna – prawda na temat stabilności

Kreatyna jest niezwykle popularnym suplementem, który pomoże Ci nabrać suchej masy mięśniowej. Jednak czy dostępne na rynku formy czymś się różnią? Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas wyboru suplementu? Poznaj prawdę na temat stabilności kreatyny!

Jak kofeina redukuje zmęczenie

Redukcja zmęczenia to jedna z podstawowych przyczyn picia kawy przez szerokie grono jej wyznawców. Niejednokrotnie to wrażenia smakowe i aromat, przyciągają nas do świeżej kawy, jednak właściwości pobudzające sprawiają, że zostajemy przy niej na dłużej. To kawa ratuje nas w sytuacjach zmęczenia, niewyspania, czy konieczności skupienia się przez długi czas na określonym działaniu. Sprawdź, w jaki sposób kofeina zredukuje Twoje zmęczenie!