Odżywianie

Trec Clenburexin - skład i opinie

Osoby trenujące sporty sylwetkowe jak i również walczące z nadwagą, doskonale rozumieją trud procesu redukcji tkanki tłuszczowej. Rygorystyczna dieta oraz ciężkie treningi małymi krokami zbliżają do osiągnięcia wymarzonej sylwetki. Czasami jednak przychodzi okres stagnacji, w którym pomimo dużych wysiłków zmiany ...

Czytaj dalej »

Ketoza na siłowni, czyli dieta ketogeniczna

Wszyscy szukamy diety, która pomoże nam osiągnąć upragnioną sylwetkę bez szkody dla organizmu. Szczególnie, jeśli na co dzień uprawiamy sport, zależy nam, żeby wydolność naszego organizmu nie zmniejszyła się w trakcie redukcji tkanki tłuszczowej. Dieta ketogeniczna przynosi świetne rezultaty, choć zarazem jest bardzo wymagająca. Jakie są jej zasady? Czy faktycznie jedząc tłuszcz możemy spalać tłuszcz? Przeczytaj więcej o ketozie na siłowni.

Dieta paleo – zasady, przepisy i przykładowy jadłospis

Dieta paleo dostarcza przede wszystkim dużo białka. Nic dziwnego, że podstawą systemu żywieniowego są ryby i mięso. Dzięki stosowaniu tej diety człowiek jest zdrowszy i może zrzucić trochę kilogramów. Czy to faktycznie prawda? Poznaj zasady, przepisy i jadłospis według diety paleo.

Produkty wysokobiałkowe – dieta, jadłospis oraz posiłki diety bogatej w białko

Dieta wysokobiałkowa od lat bije rekordy popularności. Dla wielu osób jest jedynym sposobem na odzyskanie szczupłej sylwetki. Warto jednak zadać sobie pytanie, czy taka dieta jest zdrowa i bezpieczna? Dowiedz się więcej na temat diety proteinowej i zdecyduj, czy naprawdę jest idealna dla Ciebie!

Guarana – działanie, stosowanie i dawkowanie

Guarana to niesamowity środek, stosowany od tysięcy lat. Dzisiaj coraz częściej docenia się jej właściwości - nie tylko na treningu. Niektórzy uważają, że jest lepsza od kawy i przedtreningówek. Co takiego oferuje guarana? Jak dokładnie działa, jak ją dawkować i stosować?

Oczyść organizm kaszą - dieta gryczana, jaglana i jęczmienna na oczyszczenie z toksyn

Organizm narażony jest dzisiaj m.in. na bardzo negatywny wpływ środowiska i ataki wielu szkodliwych substancji. W tej sytuacji regularne oczyszczanie organizmu staje się niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania. Jedną z metod na skuteczne oczyszczenie organizmu może być dieta. Czy plan dietetyczny, oparty na kaszy, może być odpowiednim na to sposobem? Oczyść organizm kaszą - sprawdź dietę gryczaną, jaglaną i jęczmienną na oczyszczenie się z toksyn.

Energia w organizmie i jej zapasy

Energia jest kluczowa dla przemian metabolicznych zachodzących w naszym ciele. To jej ilość będzie decydowała o tym m.in. czy zmniejszamy, czy zwiększamy wagę. Jej uzupełnienie przed treningiem ma decydujący wpływ do efektu wizyty na siłowni. Energia w organizmie i jej zapasy - dowiedz się więcej.

Jakie witaminy w zimę?

W okresie zimowym o świeże warzywa i owoce bardzo trudno. To powoduje, że nasza dieta często nie dostarcza odpowiednich ilości witamin i minerałów, niezbędnych do funkcjonowania i treningu. Jakie witaminy brać w zimę? Sprawdź na jakie substancje należy zwrócić uwagę i skąd je czerpać.

Siemię lniane - oczyść organizm i popraw metabolizm w prosty sposób!

Siemię lniane to produkt, który niesie mnóstwo korzyści dla organizmu. Ma niezwykłe właściwości, a dodatkowo kosztuje mniej niż kilka złotych. Jeśli warto sięgnąć po któryś z produktów, okrzykniętych mianem super żywności, to jest to zdecydowanie siemię lniane. Oczyść organizm i popraw metabolizm w prosty sposób.

Pomysły na pierwszy posiłek, czyli co jeść na śniadanie?

Zdrowe śniadanie może stanowić spore wyzwanie, zwłaszcza gdy chcemy je przygotować szybko i smacznie. Podpowiadamy jaka jest rola śniadania i czy faktycznie jest niezbędne w każdym dniu. Co jeść na śniadanie? Sprawdźcie pomysły na pierwszy posiłek.

Najlepsze produkty pochodzenia roślinnego bogate w białko

Źródłem protein w diecie nie muszą być produkty pochodzenia zwierzęcego. Dla urozmaicenia naszych posiłków, prócz mięsa, jajek i twarogu, warto również włączyć produkty roślinne bogate w białko. Dzięki temu każdy z ćwiczących jest w stanie dostarczyć dodatkowego budulca dla mięśni. Ważny jest też fakt, że rośliny dostarczają często wielu witamin i minerałów. Sprawdźcie sami, jakie produkty roślinne mają najwięcej białka i które warto jeść.