Trening

Jak budować siłę? Poznaj 5 zasad, które robią różnice

Budowa siły jest kolejnym krokiem w treningu. Osoby, które uzyskały już wystarczającą ilość masy mięśniowej, powinny skupić się na treningu siły i wytrzymałości, by mięśnie nie tylko wyglądały, ale były też funkcjonalne. W końcu bez poprawy tych aspektów, nie będziemy mogli liczyć na dalszy progres na siłowni. Poznaj 5 zasad jak zbudować siłę!

10 kluczowych wskazówek, aby budować masę mięśniową

Wydawać by się mogło, że wskazówki jak budować masę mięśniową nie są już nikomu potrzebne. Temat zdaje się być wyczerpany i oczywisty. W końcu dodatni bilans kaloryczny, węglowodany i białko oraz odpowiednio intensywny trening powinny wystarczyć. Nie do końca. Przyczyn problemów z przybraniem masy mięśniowej może być wiele. Wypróbuj 10 kluczowych wskazówek, aby budować masę mięśniową!

Trening FBW w domu bez sprzętu

FBW czyli Full Body Workout jest to jedna z metod treningu, w której możemy w trakcie jednej sesji wykonać ćwiczenia na wszystkie grupy mięśniowe. Możliwe jest stosowanie jej nie tylko na siłowni, ale także w warunkach domowych, wykorzystując ciężar własnego ciała. Poznaj trening FBW w domu bez sprzętu!

Trening Push Pull Legs 3 razy w tygodniu

Trening Push Pull Legs to świetna opcja dla osób początkujących jak i zaawansowanych, które mają możliwość poświęcić trzy dni w tygodniu na ćwiczenia na siłowni. Ten rodzaj treningu pozwala bardzo dobrze przetrenować wszystkie grupy mięśniowe w zaledwie trzy dni. Dzięki dniom wolnym od ćwiczeń nasz organizm ma wystarczającą ilość czasu na regenerację mięśni. Wypróbuj trening Push Pull Legs 3 razy w tygodniu!

6 niespodziewanych korzyści picia kawy

Kawa jest zdecydowanie najczęściej stosowaną używką. Pijemy ją o poranku, dla towarzystwa, a niejednokrotnie także ze względu na niesamowity aromat i właściwości smakowe. Poznaj 6 niespodziewanych korzyści picia kawy!

5 sposobów, jak nabrać suchej masy mięśniowej i spalić tłuszcz

Budowa suchej masy mięśniowej jest głównym celem, który należy osiągnąć podczas okresu masy. W końcu nie jest to czas, kiedy powinniśmy zalać się tłuszczem żmudnie spalanym na redukcji. Sztuka masowania to zbudowanie solidnego fundamentu do dalszej pracy, a nie wysoki stopień „zalania”. Wypróbuj 5 sposobów jak nabrać suchej masy mięśniowej i spalić tłuszcz!

5 sposobów, jak kofeina poprawi Twój trening

Kofeina zawarta w kawie jest najpopularniejszym wspomagaczem, który działa na wielu płaszczyznach. Pozytywne działanie kofeiny na człowieka przed treningiem zostało dowiedzione nie tylko w laboratoriach, ale przede wszystkim potwierdzone przez stosujących ją sportowców. Sprawdź 5 sposobów, jak kofeina poprawi Twój trening!

Skutki uboczne stosowania kreatyny - obalamy mity

Skutki uboczne stosowania kreatyny, jakie krążą w środowisku kulturystycznym i sieci, przerażą niejednego nowicjusza. Obalamy mity. Dowiedź się jakie są skutki uboczne stosowania kreatyny!

8 kluczowych wskazówek, aby zbudować masę mięśniową

Budowa masy mięśniowej może przebiegać sprawniej niż dotychczas. Wykorzystaj pełen potencjał swojej diety i treningów z prostymi wskazówkami, które stosowane w tym samym czasie przyniosą skutek w postaci wzmożonego przyrostu włókien. Poznaj 8 kluczowych wskazówek, aby zbudować masę mięśniową!

6 sposobów, aby zmaksymalizować swoje wzrosty

Twoja dieta i trening zostały idealnie skomponowane, a Ty trzymasz się trenerskich zaleceń od dawna? Dajesz z siebie sto procent każdego dnia, w nadziei, że mięśnie zaczną spektakularnie rosnąć? Poznaj 6 sposobów na maksymalizację wzrostów i nigdy więcej nie mów, że Twój trening mógłby być skuteczniejszy!