Trening FBW na masę dla zaawansowanych

  • |
  • |
  • Trening
  • Głosów: 16
  • |
  • |
  • Oddaj głos:
Trening FBW na masę dla zaawansowanych
Trening FBW (Full Body Workout) to trening przeznaczony do ćwiczeń wszystkich grup mięśniowych, wykonywany podczas jednej jednostki treningowej. W tego typu treningu mamy za zadanie zaangażować jak najwięcej włókien mięśniowych. W ten sposób powodujemy wyrzut naturalnych hormonów, t.j. testosteron, czy hormon wzrostu, które przyczynią się do szybszej budowy masy mięśniowej, a zarazem ubytku tkanki tłuszczowej. Wypróbuj trening FBW na masę dla zaawansowanych!

Trening FBW na masę dla zaawansowanych - zasady

Trening FBW na masę głównie powinien się skupiać na wolnych ciężarach i ćwiczeniach podstawowych, bo to one przyniosą nam najlepsze rezultaty. Zakres powtórzeń jaki powinniśmy stosować to 6-12 powtórzeń, z racji, że taka ilość spowoduje największą hipertrofię mięśniową. Przerwy robimy w zależności od tego jak ciężkie i złożone ćwiczenie wykonujemy, ale zazwyczaj jest to między 30 a 90 sekund. Takim czasem powinniśmy operować podczas treningu na masę. Intensywność i objętość treningowa powinny być wyrównane, inaczej niż w przypadku treningu na siłę czy rzeźbę. Przyjmijmy, że na duże partie wykonamy między 4 a 5 ćwiczeń, a na małe od 2 do 3, z racji tego, że małe grupy i tak już są mocno angażowane przy pracy większych grup mięśniowych. Założoną ilość ćwiczeń rozkładamy na cały tydzień w naszych treningach.

Trening FBW na masę dla zaawansowanych - przykładowy plan treningowy

Uwaga! Poniżej przedstawiamy trening FBW w wersji na masę dla zaawansowanych. Podany poniżej trening jest przeznaczony dla osób w pełni zdrowych!

Rozkład dni treningowych w tygodniu

Poniedziałek – FBW A

Wtorek - wolne

Środa – FBW B

Czwartek - wolne

Piątek – FBW C

Sobota - wolne

Niedziela - wolne

Trening FBW A

1. Martwy ciąg 3 x 6-8

2. Podciąganie na drążku 3 x 10-12

3. Wykroki chodzone 3 x 10-12 na nogę

4. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 3 x 8-10

5. Wyciskanie sztangi do góry 3 x 8-10

6. Plank 3 x max

7. Wspięcia łydek stojąc 4 x 20

Trening FBW B

1. Wiosłowanie sztangą 3 x 8-10

2. Przysiad klasyczny 3 x 6-8

3. Wypychanie nóg na suwnicy 3 x 10-12

4. Pompki na poręczach 3 x 8-10

5. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3 x 10-12

6. Seria łączona

a. Uginanie prostej sztangi 3 x 10-12

b. Francuskie wyciskanie sztangą łamana do czoła leżąc 3 x 10-12

7. Unoszenie nóg w zwisie 3 x 20

Trening FBW C

1. Wiosłowanie sztangielka jednorącz 3 x 6-8

2. Przysiad ze sztangą z przodu 3 x 6-8

3. Wyciskanie sztangielek na ławeczce poziomej 3 x 8-10

4. Rozpiętki na bramie od dołu 3 x 10-12

5. Seria łączona

a. Unoszenie sztangielek w bok 3 x 10-12

b. Face pull 3 x 10-12

6. Ćwiczenie łączone

a. Uginanie ramion na modlitewniku sztangą łamaną 2 x 10-12

b. Francuskie wyciskanie sztangielki za głowy oburącz 2 x 10-12

7. Wspięcia łydek siedząc 4 x 15


So you need something super new? Look at this site. Only here the choice of young girls for every taste and completely free! They are obedient slaves, they will and want perform everything you order ! -- LINK USUNIĘTY --

Wanted something new and $$$ related ? Open to this link . Only now choice of legal casino with bonuses for every taste and completely free! They immediately send you your winnings no questions , try now! -- LINK USUNIĘTY --

So you! prefer something new? Take a look at this offer. Only here the choice of hot pussy girls for every unique guy and completely free! They are obedient slaves, they will and want perform everything you order ! -- LINK USUNIĘTY --

If you! want something startup new? Open and look at this website. Only there the choice of slaves for every unique guy and completely free! They are obedient slaves, they will and want implement everything you command ! -- LINK USUNIĘTY --

Why you! like something extremely new? Look at this page. Only here the choice of slaves for every will and completely free! They are obedient slaves, they will and want do everything you command ! -- LINK USUNIĘTY --